Kontakt oss
Om dere har spørsmål knyttet til norskkurs ta kontakt direkte med personene under eller fyll ut kontaktskjema . For kjøp under Rammeavtalen med HK-dir, se informasjon om bestilling under.
Sentralbord: 907 52 556
Mail: norsk@k2kompetanse.no
Ved kjøp av kurs under rammeavtale HK-dir
Hvordan kjøpe tilbud fra leverandørene?
HK-dir har inngått rammeavtaler med tre leverandører. Avtalene følger fossefallsmodellen. Det betyr at kommunene ikke kan velge fritt mellom leverandørene når man kjøper under rammeavtalen, men må følge framgangsmåten beskrevet under.
Slik bestiller du
Du skal først henvende deg til leverandør nr. 1 som skal ha alle førstegangshenvendelser.
Dersom denne leverandøren ikke har kapasitet, kan du henvende deg til leverandør 2.
Dersom ingen av disse har kapasitet, kan du henvende deg til leverandør nr. 3.
Leverandører
- Lingu AS
- Norasondegruppen AS
- K2 Kompetanse AS
Når kommunen har blitt enig med Leverandør om hva som skal kjøpes, skal bestillingsskjema fylles ut og sendes til Leverandøren. Leverandøren skal skriftlig bekrefte at de har mottatt skjemaet og informere om hvorvidt de har kapasitet til å tilby etterspurt kurs senest innen tre (3) virkedager.
Bestillingsskjemaet er et vedlegg til avtalen (SSA-L Generell avtaletekst med bilag) som inngås mellom Leverandør og kommunen. Når bestillingsskjemaet er signert, er avtalen bindende.
Når både kommunen og Leverandør har signert avtalen, har dere inngått en bindende avtale som reguleres av SSA-L med tilhørende vedlegg. Husk at det skal inngås en databehandleravtale med leverandøren før personopplysninger kan behandles. Leverandørene er ansvarlige for dette.
For mer informasjon om kjøp av kurs under Rammeavtale med HK-dir.